جلسه هم‌اندیشی مدیران عامل انجمن‌های حمایت زندانیان مراکز استان‌های کشور

جلسه هم‌اندیشی مدیران عامل انجمن‌های حمایت زندانیان مراکز استان‌های سراسر کشور در مرکز آموزش و پژوهش منطقه ۷ کشور برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، در این جلسه چهار محالی مدیرکل دفتر اقدامات حمایتی سازمان به همراه مهندس موسوی مدیرعامل شرکت فیروز و مختاری رئیس هیئت مدیره شرکت ملی نفتکش ایران، درخصوص بازنگری در اساسنامه انجمن‌های حمایت زندانیان و ایجاد کسب و کار و کارآفرینی و ارتقای فعالیت‌های اقتصادی به گفتگو و تعامل نشستند.

در این ارتباط چهارمحالی تأکید کرد: با توجه به تغییرات اجتماعی و اقتصادی، انجمن‌های حمایت زندانیان نیازمند اصلاح و به‌روزرسانی اساسنامه و آیین نامه‌های اجرایی خود است. بنابراین با توجه به تغییرات در جامعه و بروز آسیب‌های اجتماعی، لازم است اقدامات حمایتی هماهنگ با این تحولات باشند.

در ادامه موسوی مدیرعامل شرکت فیروز به ارائه تجربیات خود در زمینه کارآفرینی برای توانمندسازی اجتماعی و اقتصادی خانواده‌های زندانیان به اشتراک پرداخت و از این شرکت به عنوان الگویی برای ایجاد اشتغال پایدار برای زندانیان و خانواده شان یاد کرد.

در بخش دیگر نیز مدیران عامل انجمن‌های حمایت زندانیان سراسر کشور، مشکلات و چالش‌های موجود در انجمن‌های مراکز استان‌ها را مورد بررسی قرار دادند. براین اساس مقرر گردید نکات مطرح شده در تصمیم گیری های ستادی مورد توجه قرار گیرد.

انتهای خبر/

جلسه هم‌اندیشی مدیران عامل انجمن‌های حمایت زندانیان مراکز استان‌های کشور

جلسه هم‌اندیشی مدیران عامل انجمن‌های حمایت زندانیان مراکز استان‌های کشور

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha