اولیاءدم تویسرکانی به حرمت ماه رمضان از حق خود گذشتند

پس از ۶ سال تلاش کارکنان زندان و مجموعه قضایی شهرستان تویسرکان در ماه مبارک رمضان و همزمان با ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) خانواده اولیاء دم به گذشت از حق اجرای قصاص رضایت دادند تا پرونده قتل دیگری در استان همدان مختومه شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان همدان، با پیگیری های مستمر رئیس و مجموعه زندان تویسرکان پرونده قتل مربوط به سال 1396 که به مرحله اجرا رسیده بود منجر به رضایت گردید.

هم زمان با ماه مبارک رمضان و ماه طهارت دلها و مقارن با روز میلاد امام حسن مجتبی (ع) با پیگیری های چندین ماهه و جلسات متعددی که با اولیا دم و شکات پرونده قتل انجام گرفت در روز میلاد کریم اهل بیت تلاش‌های انجام شده به ثمر نشست و با مشارکت ریش سفیدان و افراد ذی‌نفوذ و حضور خیرین، پرونده فرد زندانی که در مرحله اجرای حکم بود با گذشت خانواده مقتول به صلح و سازش منجر شد.

لازم به ذکر است این دومین پرونده قتلی است که در سال ۱۴۰۳ با تلاش کارکنان زندانهای استان همدان منجر به صلح و عدم اجرای حکم شده است. ثبت اولین اخذ رضایت اولیاء دم در استان همدان مربوط به شهرستان اسد آباد است که با پیگیری‌های صورت گرفته توسط مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان از روند پیگیری قضایی خارج شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha