کمک ۱۲۰ میلیون تومانی نیکوکاران مقیم خارج از کشور برای آزادی زندانیان بدهکار گلستانی

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان گلستان از کمک ۱۲۰ میلیون تومانی خیّرین گرگانی مقیم خارج از کشور برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان گلستان، مدیر ستاد مردمی دیه استان گفت: با پیگیری های به عمل آمده و ارتباط با اصناف و مراکز خدمات مسافرتی و ارزی، نیکوکاران مقیم خارج از کشور با رسالت ستاد مردمی دیه آشنا شدند.
حمید وسکوئی ادامه داد: این خیرین از گلریزان امسال تاکنون در چندین نوبت مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد کمک کردند.
وی ضمن قدردانی از کمک ۴۶ میلیارد ریالی خیّرین نیک اندیش استان در جشن گلریزان امسال، افزود: سال گذشته به همت خیرین و ستاد دیه ۳۷۷ مددجو جرائم غیرعمد و نیازمند از زندان‌های استان آزاد شدند که پیش بینی می شود امسال با کمک خیرین تعداد بیشتری از بند رهایی پیدا کرده و به آغوش خانواده‌هایشان بازگردند.
مدیر ستاد مردمی دیه گلستان با بیان اینکه پویش گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد تا پایان فروردین ماه امسال ادامه دارد، از مردم نیکوکار و خیّرین خواست تا با مراجعه به دفتر ستاد دیه استان یا واریز هر مبلغی در حد توان به شماره حساب ۰۱۰۶۰۰۲۹۷۵۰۰۵ و کارت ۶۰۳۷۹۹۸۸۰۰۱۲۳۰۳۵ به نام ستاد مردمی دیه گلستان، در این کار خداپسندانه سهیم باشند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha