نظارت بر امورات زندان و زندانیان ضرورت مدیرت علمی در تحول زندانبانی اسلامی است
دیدار فتحی مدیرکل زندانها با امیر جوانی سرای قاضی ناظر زندان ارومیه

صبح پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه مدیرکل زندانهای استان آذربایجان غربی با قاضی ناظر زندان ارومیه در محل کارش دیدار و از نزدیک در جریان امورات نظارتی دادیار مستقر قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان آذربایجان غربی ، فتحی مدیرکل زندانهای استان در حاشیه بازدید از کارگاههای اشتغال بنیاد تعاون زندانیان در جوار زندان ارومیه با قاضی ناظر زندان ارومیه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار صمیمی در محل کار قاضی مستقر در زندان ارومیه انجام شد ، امیر جوانی سرای قاضی ناظر زندان ضمن ارائه گزارش از روند امورات و فرایندهای رسیدگی به درخواست زندانیان گفت : در سال جدید و در راستای اولویت های سند تحول قضایی همگام با سیاست های حاکم در دولت برای کمک به رشد تولید همکاری تنگاتنگ با صاحبان صنایع در جهت تامین نیروی کار خدماتی ، نیمه ماهر و ماهر خواهیم کرد و نسبت به اجرای دستورالعمل های ارائه ارفاقات قانونی و تاسیسات حقوقی در شوراهای طبقه بندی بسیار اصرار داریم.

در ادامه فتحی مدیرکل زندانهای استان آذربایجان غربی ضمن تقدیر از تلاش های ارزشمند قاضی ناظر زندان ارومیه گفت : نظارت بر امورات زندان و حقوق زندانیان با افق دید عالی در جهت بهبود وضعیت توصیه مدیریت علمی در سازمان زندانهای کشور و بر محور زندانبانی تعالی یافته اسلامی در رعایت حقوق زندانیان ضروری می باشد و ما با قوّت قلب به حسن نظر مسئولین بر امورات زندانیان از جمله کاهش آثار زندان بر خانواده ها و کنترل جمعیت کیفری زندان با رویکرد اصلاح و تربیت برای متولیان زندانها بسیار اهمیت دارد .

دراین دیدار صمیمی مدیرکل زندانها به راهکارهای ارائه ارفاقات قانونی و موضوع توسعه اشتغال در زندان ارومیه تاکیدات قانونی ارائه و در این رابطه بحث و تبادل نظر گردید .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha