رکورد شنای کشوری توسط مددجوی زندان مرکزی سنندج شکسته شد

پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ همزمان با ″روز ملی سنه″ و به مناسبت گرامیداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی، رکورد شنوی پهلوانی کشور توسط مددجوی بهبود یافته زندان مرکزی سنندج با موفقیت جابجا و ثبت گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان ، در این رکوردگیری که با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و هیأت ورزش‌های همگانی برگزار شد ، مددجوی زندان مرکزی سنندج نسبت به ثبت تعداد ۳۳۰۰ تکرار شنا به مدت ۶ ساعت و ۸ دقیقه و ۲۳ ثانیه اقدام نمود و با این اتفاق ، رکورد این رشته از نظر زمان و همچنین تعداد در کشور شکسته شد.

در این رکوردزنی رئیس اداره فرهنگی و تربیتی زندانهای استان ، رئیس زندان مرکزی سنندج ، مسئولین زندان و همچنین نمایندگان اداره کل ورزش و جوانان ، هیأت ورزش‌های همگانی ، هیأت پزشکی ، مسئول گروه ثبت رکورد ورزشی استان ، داوران و تنی چند از ورزشکاران پیشکسوت داشتند .
شایان ذکر است این ثبت رکورد با دوربین های تصویربرداری جهت ارائه به وزارت ورزش و مقامات بین‌المللی ثبت و ضبط گردید.
این مددجو مهمترین دلایل موفقیت خود را روی آوردن به قرآن کریم و توسل به خداوند منان دانست و با اشاره به شرایط خیلی بد وی قبل از زندان ، این تغییر رویکرد در زندگی را مدیون هدایت‌های قرآنی و تلاش‌های هدفمند مسئولین زندان مرکزی سنندج دانست و ابراز امیدواری کرد پس از بازگشت به جامعه ، با استعانت از خداوند متعال ، استوار در مسیر جدید زندگی گام بردارد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha