برگزاری جلسه شورای اداری اردوگاه کامیاران با حضور مدیرکل زندان‌های استان کردستان

جلسه شورای اداری اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی کامیاران با حضور مدیرکل زندانهای استان ، معاونین و رؤسای ستادی اداره کل و رئیس و کارکنان اردوگاه کامیاران در این مرکز برگزار گردید .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان ، در ابتدای جلسه مجتبی محمدی ، مدیرکل زندانهای استان کردستان ضمن عرض تسلیت سالروز شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا در جنگ ٱحد و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی و همچنین سالروز شکست تاریخی آمریکای جنایتکار در طبس ، اجرای بازرسی های دوره ای از شهرستان‌ها و رفع نواقص موجود در زندان ها را در جهت تحقق اهداف و اولویت‌های سازمانی مثمر ثمر دانست.

در ادامه جلسه معاونین و رؤسای ستادی اداره کل گزارشی در خصوص بازرسی از حوزه های کاری خود و بخش های مختلف ارائه و پیشنهادهای لازم را در جهت رفع نواقص و ایرادات موجود مطرح کردند.

در ادامه مدیرکل زندانهای استان ضمن جمع بندی و ارائه راهکار مناسب در حوزه های مختلف افزود ؛ ساخت و تکمیل پروژه های فروشگاه ، رستوران و کارگاه های اشتغال به کار مددجویان با توجه به تأمین اعتبار مالی ، توسعه اشتغال خرد و کلان ، ارتقاء عملکرد حوزه مددکاری و اجرای احکام در راستای ارتباط هرچه بهتر روحی و روانی با مددجویان و ایجاد فضایی آرام در بندها با بهره مندی از خدمات اصلاحی و تربیتی ، از اولویت‌های این ‌اردوگاه دانست.

در بخش پایانی جلسه پس از گزارش رئیس اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی کامیاران ، مدیرکل زندانهای استان پای درد دل پرسنل اردوگاه کامیاران نشست و به دغدغه های آنان پاسخ داد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha