هر سازماني براي تحقق اهداف، اجراي ماموريت ها و ارائه خدمت به مردم نيازمند توجه به تمامي مخاطبان خود مي باشد. بديهي است بدون توجه مردم و بدون دريافت بازخوردهاي حاصل، تعاملات دوسويه و انتخاب راهبردهاي ارائه خدمت، سخت و ناممكن مي گردد. ارائه خدمت به نحو شايسته زماني امكان پذير است كه مخاطب، ميزان رضايتمندي خود را از دريافت خدمات اعلام، تعامل و مشاركت خود را كامل نمايد. سازماني در ارائه خدمت موفق تر است كه بتواند نظرات، پيشنهادها و انتقادهای مخاطبان خود را دريافت و بر اساس آن راهبردهاي مناسب جلب رضايت را در چارچوب قانون اتخاذ نمايد.
در اين راستا سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، كليه مقررات صادره خود را اعم از بخشنامه ها، آيين نامه ها، دستورالعمل ها و ضوابط اجرايي و ... را پس از انتشار در تارنماي دستگاه به آدرس http://prisons.ir از طريق درگاه الكترونيك خود در معرض نقد عموم قرار داده و پس از دريافت نظرها و انتقادهای سازنده مردمي، نسبت به اصلاح و در صورت نياز ابلاغ مجدد آن اقدام مي نمايد .
شما مخاطب گرامي مي توانيد هرگونه نظر ، انتقاد و پيشنهاد خود را به يكي از روش های زير اعلام نماييد .
1- ارسال به پست الكترونيكي سازمان به آدرس info@prisons.ir
2- پر كردن فرم مربوطه در سامانه انتقادات و پيشنهادات سازمان به آدرس http://prisons.ir