گرامیداشت روز «نسیم مهر» در شهرستان خدابنده

با حضور امام جمعه شهرستان خدابنده ، مدیر کل زندان‌ها ،مسئولین قضایی و اجرایی و جمعی از خیرین و نیکوکاران، مجمع انجمن حمایت از زندانیان شهرستان خدابنده در محل دادگستری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیر کل زندان‌های زنجان با قدردانی از همت و عزم بلند خیرین و نیکوکاران شهرستان خدابنده گفت: مردم فهیم و انسان دوست شهرستان خدابنده در تمامی عرصه‌های حمایتی دستگیر مجموعه زندان‌های استان بودند که در آخرین اقدام در سال جاری بیش از ۸۰۰ میلیون تومان به ستاد دیه استان کمک کردند.
بنیادی در ادامه افزود: خانواده زندانیان به دلیل نگرش‌های منفی جامعه به مفهوم زندانی،از محرومترین اقشار و آسیب‌پذیرترین افراد جامعه هستند چرا که خانواده زندانیان با مشکلات بسیار پیچیده مواجه بوده و نیازمند حمایت هستند.مدیر کل زندان‌های زنجان در ادامه با اشاره به خطبه ۲۶۳ نهج البلاغه تاکید کرد: حضرت علی (ع)در خطبه‌های نهج البلاغه ماهیت دنیای مادی را در دستگیری و توجه به دیگران تفسیر کرده است که نماد بارز این موضوع در حمایت از افراد جامعه ای است که در شرایط کنونی بدون سرپرست گذران زندگی می‌کنند.
در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه شهرستان خدابنده نیز ضمن تقدیر از دغدغه بندی مدیر کل زندان‌های استان در رسیدگی به مشکلات خانواده زندانیان بیان کرد: شهرستان خدابنده دارای خیرین و نیکوکاران است که در تمامی صحنه‌ها پای کار بوده و در امر خیرخواهانه حاضرند.
لازم به توضیح است در این مراسم پس از برگزاری انتخابات بازرسین مجمع انجمن، خیرین و نیکوکاران این شهرستان مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال به انجمن حمایت زندانیان شهرستان کمک نمودند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha