تولید سالیانه 600 کندو در کارگاه تولیدی اردوگاه کاردرمانی همدان

اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی یکی از محاکم کیفری است که محل نگهداری افراد محکوم با جرائم مواد مخدر است. بازپروری جسمی و روانی، توانمندسازی و مهارت آموزی از جمله اهداف این مجموعه برای بازگرداندن افراد بزهکار به سطح عمومی جامعه می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان همدان، زندانیان جرائم مواد مخدر در مکانی به نام اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی نگهداری می شوند که علاوه بر تحمل کیفر حبس و گذراندن دوران محکومیت در این مکان، اصلاح و بازپروری این افراد از طریق مهارت آموزی و تامین شغل مناسب از سیاست های سازمان زندانهای کشور است.

تولید 600 کندو در کارگاه تولیدی اردوگاه کاردرمانی همدان

حضور در اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی فرصتی است تا فرد محکوم با شرکت در دوره های مهارت آموزی، بر اساس علاقه و توانایی های شخصی و شخصیتی به حوزه کار مورد نظرش وارد شود و هم در دوران حبس و هم پس از آزادی از زندان بتواند به شغلی با درآمد مناسب مشغول باشد.

تولید 600 کندو در کارگاه تولیدی اردوگاه کاردرمانی همدان

در همین راستا و با هدف توجه به شعار سال و اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم، اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی همدان با مشارکت بخش خصوصی و استفاده از تجربیات موفق کارآفرینان و شرکت های دانش بنیان پس از راه اندازی موفق کارگاه تولید کندوی زنبور عسل و تولید فرش های دستباف و همچنین توسعه کارگاه خیاطی در حال تجهیز کارگاه های تولیدی فرش، راه اندازی کارگاه تولید لامپ های ال ای دی و برنامه ریزی در جهت تولید قارچ در این مرکز می باشد.

تولید 600 کندو در کارگاه تولیدی اردوگاه کاردرمانی همدان

کارگاه تولید کندوی زنبور عسل این مجموعه در فضایی به متراژ 200 متر مربع و با حضور 10 زندانی در حال فعالیت می باشد که به طور متوسط سالیانه بیش از 600 عدد کندو را روانه بازار می کند. این کارگاه همچنین به تناسب تولیدات کندو، طبق و قاب مورد نیاز را نیز تولید می کند.

لازم به توضیح است مصرف سالیانه چوب در کارگاه تولید کندوی اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی همدان بیش از 40 تن می باشد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha