نشست تخصصی قضایی در اداره‌کل زندان‌های خراسان رضوی برگزار شد

نشست هم اندیشی قضایی با هدف توسعه تعاملات قضائی و همگرایی بین دستگاهی با حضور رئیس دادگاه انقلاب استان خراسان رضوی و معاون قضائی و اجرای احکام ستاد اداره کل زندان های استان خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های خراسان رضوی، جلسه تخصصی قضائی با تاکید بر اجرای اولویت های سازمانی مبنی بر توسعه کمی و کیفی بهره‌ گیری از ظرفیت های قانونی و تاسیسات نوین کیفری با تاکید بر نظام آزادی تحت نظام سامانه‌های الکترونیکی(پابند) با حضور منصوری رئیس دادگاه انقلاب استان خراسان رضوی، اشجع معاون قضائی و اجرای احکام ستاد اداره کل و جمعی از مقامات ارشد قضایی مشهد مقدس در سالن جلسات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

نشست تخصصی قضایی در اداره کل زندان های خراسان رضوی برگزار شد

بر اساس این گزارش، رسیدگی به وضعیت قضائی محکومان اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی استان از موضوعات اصلی این جلسه تخصصی مشورتی بود،که شرایط بهره مندی حداکثری زندانیان واجد الشرایط از نهاد های قانونی و ارفاقات قضائی مخصوصا استفاده از پابند الکترونیک، با هدف کاهش آسیب های حین تحمل حبس و توسعه اشتغال ویژه زندانیان، مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین مسئولین قضائی استان وستاد اداره کل زندانها در خصوص مساعدت حداکثری با محکومین دارای شرایط استفاده از نهادهای ارفاقی و همچنین پیگیری درخواست های قضایی و قانونی زندانیان و دستیابی به وحدت رویه و ارتقاء سطح تعاملات قضائی به مذاکره و گفتگو پرداختند.

گفتنی است مسئولین اردوگاه کاردرمانی نیز به صورت ویدئو کنفرانس در جلسه حضور داشتند و به بیان نقطه نظرات و تشریح وضعیت قضائی اردوگاه پرداختند.

در حاشیه این جلسه تخصصی از قضاتی که در آراء صادره توجه شایانی به تاسیسات و نهادهای ارفاقی قانون مجازات اسلامی داشتند از سوی سید مجتبی حسینی مدیرکل زندان های استان تقدیر شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha