دیدار کارکنان زندان‌های مازندران با نماینده ولی فقیه در استان

کارکنان اداره کل زندان های استان مازندران همراه با رئیس کل دادگستری و اعضای شورای قضایی استان در نخستین روز هفته قوه قضاییه با نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه شهرستان ساری دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان مازندران همزمان با آغاز هفته قوه قضاییه کارکنان زندان های استان به همراه رئیس کل دادگستری و اعضای شورای قضایی استان با آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه ساری دیدار کردند.

رئیس کل دادگستری مازندران در این دیدار با اشاره به مراسم غبارروبی باشکوه در گلزار شهدا اظهار کرد: باید اهداف بلند شهدا را قدر بدانیم و از این اهداف صیانت کنیم.

پوریانی با اشاره به حجم بالای ورودی پرونده ها به محاکم استان، افزود: کار در دادگستری و ادارات زیرمجموعه قوه قضاییه با توجه به سختی کار، اهتمام و جدیت ویژه می طلبد.

پوریانی همچنین با تشریح اقدامات دادگستری استان مازندران در راستای پیشگیری از وقوع جرم، مواردی مانند مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز، صیانت از اراضی ملی و مقابله با قاچاق چوب را از جمله برخی مسائل مورد توجه ویژه دستگاه قضایی استان برشمرد.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه ساری نیز در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله شهید دکتر بهشتی، فعالیت در دستگاه قضایی را دشوار دانست و افزود: زحمات کارکنان دادگستری استان در خدمت به مردم مازندران قابل تقدیر است.

آیت الله محمدی لائینی یکی از بهترین مصادیق توسعه را تلاش برای توسعه عدالت عنوان و تاکید کرد: نقش دستگاه قضایی در حل و فصل مرافعات و منازعات و توسعه عدالت بسیار مهم و موثر است.

در ابتدای دیداررئیس کل دادگستری استان ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه به آمار و عملکرد دستگاه های وابسته به قوه قضاییه پرداخت و از این دستگاه ها تقدیر و تشکر کرد .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha