تقدیر از حمایت‌های سپاه حضرت نبی اکرم(ص) بواسطه پشتیبانی از خانواده زندانیان نیازمند

پوریانی مدیرکل زندان های کرمانشاه و هیئت همراه در نشستی صمیمی با حضور در دفتر فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) از حمایت های سردار ریحانی از خانواده زندانیان معسر، طی سنوات گذشته تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان کرمانشاه، پوریانی مدیرکل زندان های استان با همراهی معاون اداری مالی و رئیس اداره مرکز مراقبت بعد از خروج زندانیان طی برنامه ای با حضور در دفتر فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) با سردار ریحانی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار پوریانی ضمن ارائه گزارشی از خدمات و برنامه مرکز مراقبت بعد از خروج و انجمن حمایت از زندانیان به منظور رسیدگی به مشکلات و نیازهای ضروری خانواده های زندانیان نیازمند، حمایت های مستمر و ارزنده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) در تحقق هرچه بهتر این برنامه ها و توزیع گسترده بسته های معیشتی بین این خانواد ها را بسیار موثر خواند.

در ادامه سردار ریحانی حمایت سپاه از اقشار مختلف مردم خصوصاً افراد آسیب پذیر را از وظایف مهم این نهاد ارزشی و انقلابی دانست و افزود همواره این کمک ها ادامه خواهد داشت و مانند گذشته در کنار این خانواده ها خواهد بود.

در پایان از طرف اداره کل زندان های استان و خانواد های زندانیان نیازمند با اهدای لوح سپاسی از زحمات و کمک‌های سردار ریحانی به پاس این همراهی طی سنوات گذشته تقدیر شد.

تقدیر از حمایت های سپاه حضرت نبی اکرم(ص) از خانواده زندانیان نیازمند

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha