برپایی 18 میز خدمت مسئولین زندان‌های اصفهان در نماز جمعه شهرهای استان

همزمان با آغاز هفته قوه قضائیه مسئولین زندان های این استان در 18 نماز جمعه شهرهای اصفهان در میز خدمت پاسخگوی مراجعین بودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان اصفهان، مدیر کل زندانهای این استان به همراه معاونین و مسئولین ستادی با حضور در 18 نماز جمعه سراسر استان از نزدیک پای صحبت ها و مشکلات مراجعین و خانواده های زندانیان نشستند .

علیرضا بابایی دسترسی سریع و آسان مردم به مسئولان در میز خدمت را فرصتی مغتنم برای گره گشایی از مشکلات مردم ذکر کرد و افزود:.نشستن پای درد دل مردم وشنیدن مشکلات و پاسخگویی به دغدغه های آنان را مهم ذکر کرد و گفت:تسهیل در امر خدمت رسانی جهت تسریع امور و کوتاه شدن زمان مراجعات حضوری و ارتقای خدمت رسانی به جامعه هدف از مهمترین مزایای این نشست ها است.

وی با اشاره به اهمیت برپایی میز خدمت و دیدار چهره به چهره با شهروندان در اولین روز از هفته قوه قضائیه ، گفت:تکریم ارباب رجوع و کسب رضایت مندی مردم باید در کانون توجه روسای ستادی زندانهای استان نیز باشد و در این راستا با کار و خدمت جهادی گام بردارند و همواره به فکر رفع و گره گشایی از مشکلات خانواده مددجویان باشند .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha