تجلیل مدیرکل از سادات شاغل در زندان‌های استان زنجان

به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر خم، حجت الاسلام والمسلمین بنیادی طی جلسه‌ای از کلیه سادات شاغل در زندان‌های استان زنجان تجلیل بعمل آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان ،در این برنامه که در سالن جلسات اداره کل زندان‌های استان برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیر کل زندان‌های زنجان با اشاره به حادثه تاریخی و سرنوشت ساز غدیر گفت: عید غدیر خم روز تکمیل دین و اتمام حجت خداوند بر مسلمانان است و در این روز بزرگ مسیر دین اسلام به روشنی تبیین و تشریح شده است.
بنیادی اظهار کرد: باید به فکر غدیر باشیم تا غدیر فراموش نشود چرا که بسیاری از آسیب‌هایی که بعد از وفات حضرت محمد (ص)به دین وارد شد از انکار غدیر بود.
مدیرکل زندان‌های زنجان در ادامه خاطرنشان کرد :نظام مقدس جمهوری اسلامی فرصت مغتنم برای تشریح ابعاد غدیر و شناخت عمیق از امیرالمومنین(ع) است و می‌بایست در چنین شرایطی از تمام فرصت‌ها و ظرفیت‌ها در اعلام این روز بزرگ استفاده کرد.
لازم به توضیح است در پایان این جلسه مدیر کل زندان‌های زنجان با اهدای لوح تبریک و هدایای نقدی از کلیه سادات شاغل در زندان‌های استان تجلیل به عمل آورد .

تجلیل مدیر کل از سادات شاغل در زندان‌های استان زنجان
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha