حضور مدیرکل زندان‌های همدان در منزل سادات به مناسبت عید غدیر

به مناسبت عید سعید غدیر خم و به منظور تکریم سادات، مدیرکل و جمعی از کارکنان اداره کل زندانهای استان با حضور در منزل یکی از سادات شاغل در این مرکز با وی و سایر اعضای خانواده اش دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان همدان، با برنامه ریزی اداره فرهنگی به مناسبت عید بزرگ شیعیان جهان مدیرکل و جمعی از کارکنان زندانهای استان به منظور تکریم سادات شاغل در این اداره کل به دیدار سید جعفر سیدشکری رفتند و به نمایندگی از سایر همکاران سادات عید سعید غدیر خم را به وی و سایر اعضای خانواده اش تبریک گفتند.

این اقدام فرهنگی با حضور بروجنی مدیرکل زندانهای استان، معاونین اداری مالی و سلامت و جمعی از روسای ستادی اداره کل انجام شد که ضمن دیدار و عرض تبریک عید غدیر، هدایایی به رسم یادبود نیز به وی اهداء شد.

برگزاری مراسم عید غدیر در زندانها همراه و توزیع شیرینی، برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی ویژه زندانیان و کارکنان، اعطای مرخصی به زندانیان واجد شرایط، تجلیل از سربازان وظیفه ای که هم نام مولا علی (ع) می باشند و دیدار با سادات شاغل در اداره کل زندانهای استان از جلمه برنامه های اجرایی در ایام با سعادت عید غدیر بود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha