هزینه تولدی که آزادی ۱۳ زندانی جرایم غیرعمد زندان‌های فارس را فراهم ساخت

 رضایی خیر نوجوان شیرازی در آستانه عید غدیر خم، هزینه روز تولد خود و کمک مضاعفی را برای آزادی ۱۳ زندانی جرائم غیر عمد به ستاد دیه استان فارس اهدا کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان فارس، امیر رضا رضایی نوجوان خیر استان فارس با حضور در اداره کل زندان‌های استان مبلغ ۲ میلیارد و ۷۳۴ میلیون ریال که هزینه جشن تولدش و مبالغی اضاف بر این بود را در عید سعید غدیر خم برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد از زندان اختصاص داد و آن را به ستادیه استان اهدا کرد.
این نوجوان خیر از طریق اطلاع رسانی و فرهنگسازی فضای مجازی با رسالت ستاد دیه در خصوص کمک به آزادسازی زندانیانی که به سبب جرائم غیر عمد در زندان هستند آشنا شد و با کمک یکی از بلاگرهای مشهور شهر به این اقدام خداپسندانه و نیک اندیشان مبادرت نمود که موجبات آزادی ۱۳ زندانی جرائم غیر عمد مالی را در عید غدیر، از زندان فراهم نمود و این افراد که دو نفر زندان‌های شیراز و ۱۱ نفر از زندان‌های تابعه استان بودند در این فرخنده از زندان آزاد و به کانون خانواده بازگشتند.
مدیر کل زندان‌های فارس و رئیس ستاد این استان با تقدیر از این خیر نوجوان، وجود جامعه خیرین در قشر جوان که در جوانمردی و فتوت به مقتدای خود امام علی علیه السلام اقتدا نموده‌اند را موجب مباهات و افتخار جامعه فارس و شهروندان شیراز دانست.
اسحاق ابراهیمی از مردم خیر و همیشه نیکوکار استان خواست نیازمندان به ویژه خانواده‌های بی‌بضاعت زندانیان و خصوصاً زندانیان جرایم غیر عمد را ر شادی‌های خود سهیم نمایند.

انتهای خبر/.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha