رهایی زندانی محکوم به قصاص در پویش «به عشق علی (ع) می‌بخشم»

در راستای پویش به عشق علی (ع) می‌بخشم و با هدف تسریع در روند آزادی زندانیان، جلسه صلح و سازش با حضور مدیرکل زندان‌های استان کرمان، معاون قضایی دادگستری استان، مددجویان، شاکیان آنها و خیرین در زندان مرکزی کرمان برگزار شد که با اخذ رضایت اولیای دم، یک نفر از قصاص نفس رهایی یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، دکتر رضا ذوالفعلی‌نژاد مدیرکل زندان‌های استان، گفت: جلسه صلح و سازش، در چهارمین روز از هفته گرامیداشت قوه قضاییه، به همت اداره قضایی اداره کل، با همکاری بسیج حقوقدانان و حضور معاون قضایی دادگستری استان، کارشناسان معاونت پیشگیری از وقوع جرم و خیرین، در سالن ورزشی اندرزگاه نسوان زندان مرکزی کرمان برگزار شد.

مدیرکل زندانهای استان، ضمن قدرانی از حضور خیرین، گفت: در این جلسه ۲۸ نفر از شکات و مددجویان رودر روی هم با یکدیگر مذاکره کردند که با تلاش مددکاران، اعضاء کمیته صلح و سازش زندان و وساطت خیرین، یک محکوم به قصاص نفس با رضایت اولیای دم، از قصاص رهایی یافت.

وی افزود: همچنین در این پویش، رضایت قطعی شکات 7 پرونده اخذ گردید که منجر به آزادی این زندانیان شد و شاکیان ۴ زندانی با بخشیدن قسمتی از مطالباتشان، موافقت کردند.

انتهای خبر/

یک محکوم از قصاص نفس رهایی یافت

یک محکوم از قصاص نفس رهایی یافت

یک محکوم از قصاص نفس رهایی یافت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha