مدیرکل زندان‌های کهگیلویه وبویراحمد در مصاحبه تلویزیونی به بیان عملکرد زندان‌ها پرداخت

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان در شبکه استانی دنا برنامه زنده «صبح دنا» با بیان اقدامات و فعالیتهای زندان های استان در بخشهای مختلف پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان کهگیلویه ‌وبویراحمد؛ منصور بیژنی مدیر کل زندان ها به مناسبت هفته قوه قضائیه در شبکه استانی دنا تصریح کرد: در سال گذشته با توجه به اهمیت آموزش و ارائه مهارت های آموزشی به زندانیان با مساعدت و همکاری دستگاههای ذیربط تعداد 1135 گواهینامه آموزشی معتبر برای زندانیان صادر شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برخی از زندانیان افرادی هستند که در بیرون با فرهنگ و هنجارها و آموزه‌های اخلاقی فاصله گرفته‌اند و همین مولفه‌ها آنان را به سمت نقض قانون و هنجارشکنی سوق می‌دهد، بنابراین در مراکز ندامتگاهی برنامه ها و فعالیتهای اصلاحی و تربیتی با محوریت برنامه های فرهنگی و آموزه های دینی به آنان ارائه می گردد.

مدیر کل زندان های استان کهگیلویه وبویراحمد در ادامه افزود: کلاسهای احکام سطح ( یک ، دو و سه) کلاس های اندیشه های اخلاقی ، آموزش نماز،کتابت قرآن، کلاس اصول عقاید، برنامه های قرانی ، کلاس نهج البلاغه و... در جهت برنامه های اصلاحی و پر کردن اوقات فراغت زندانیان به طور مستمر در زندان های استان صورت می گیرد.

انتهای خبر/

مدیر کل زندان های کهگیلویه وبویراحمد درمصاحبه تلویزیونی به بیان عملکرد زندان ها پرداخت

مدیر کل زندان های کهگیلویه وبویراحمد درمصاحبه تلویزیونی به بیان عملکرد زندان ها پرداخت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha