آزادی ۲۰ زندانی ایلامی در هفته قوه‌قضاییه

با کمک ستاد دیه و خیرین و اعطای ارفاقات قانونی از سوی مراجع قضایی، ۲۰ زندانی نیازمند مالی به آغوش خانواده خود بازگشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان ایلام، زندانیان جرائم غیر عمد در هفته قوه قضاییه و به مناسبت عید غدیر از زندان آزاد شدند.

در مراسمی با حضور علی‌محمدی رییس کل دادگستری استان ایلام، دادستان، معاونین دادگستری و جمعی از قضات، ۱۳ زندانی با کمک ستاد دیه و خیرین و ۷ زندانی با اعطای ارفاقات قانونی از سوی مراجع قضایی از زندان آزاد شدند.

علی‌محمدی در ابتدای این مراسم در خصوص دهه امامت و ولایت، تاثیر اخلاق‌مداری در زندگی انسان، توسل به ائمه اطهار علیهم السلام و قرآن کریم و... مطالبی را عنوان کرد.

آزادی ۲۰ زندانی ایلامی در هفته قوه‌قضاییه

رییس کل دادگستری استان ایلام به سیره زندگی حضرت علی علیه السلام اشاره ای داشت و خدمات ارایه شده در زندان برای زندانیان را قابل تقدیر دانست.

وی گفت: تلاش مراجع قضایی با هدف کمک به زندانیان و بهره‌مندی از تسهیلات قضایی انجام می شود و زندانیان می بایست پس از آزادی به فردی مفید برای جامعه تبدیل شوند.

جمشید اسکندری مدیرکل زندان‌های استان ایلام نیز خاطر نشان کرد: از ابتدای سال تا کنون ۴۲ زندانی جرائم غیرعمد توسط ستاد دیه به آغوش خانواده خود بازگشتند و ۱۰ زندانی نیز به مناسبت عید قربان و عید غدیر مشمول عفو مقام معظم رهبری شدند.

آزادی ۲۰ زندانی ایلامی در هفته قوه‌قضاییه

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha