نشست تعاملی رئیس اداره توسعه و همکاری‌های کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر در زندان دشتستان

رئیس اداره توسعه و همکاری های اداره کل کتابخانه های عمومی استان بوشهر از زندان دشتستان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان بوشهر، دهقان رئیس اداره توسعه و همکاری های اداره کل کتابخانه های عمومی استان بوشهر به همراه عباسی رئیس اداره کتابخانه های عمومی دشتستان در این بازدید روند برنامه های فرهنگی با محوریت کتاب و کتابخوانی را مورد بررسی قرار دادند.

 نشست تعاملی رئیس اداره توسعه و همکاری های کتابخانه های عمومی استان بوشهر در زندان دشتستان

در نشستی به همین منظور احمدی خرم مسئول واحد سلامت زندان دشتستان گزارشی از برنامه های با محوریت کتاب در زندان دشتستان ارائه داده و گفت: در مناسبت های مختلف از ظرفیت های موجود جهت برگزاری مسابقات کتابخوانی استفاده می شود.

وی افزود: یکی از اقدامات مهم در همین راستا برگزاری جلسات باشگاه های کتابخوانی در اندرزگاه ها به شکل هفتگی است که فرصتی برای انس با کتاب است و در حال حاضر شش کتابخانه فعال در اندرزگاههای زندان به صورت روزانه خدمات رسانی می کنند.

دهقان رئیس اداره توسعه و همکاری های اداره کل کتابخانه های عمومی استان نیز ابراز داشت: ترویج فرهنگ مطالعه در زندانها بسیار مهم و اساسی است چرا که در مسیر اصلاح و تربیت نقش برجسته ای دارد.

وی خاطر نشان کرد: جشنواره ها و مسابقات بزرگی در زمینه کتابخوانی برگزار می شود که حضور زندان ها چشمگیر است و از همین روی تلاش داریم کتابهای مناسب را اختصاص بدهیم.

عباسی رئیس اداره کتابخانه های عمومی دشتستان نیز گفت: تعامل خوبی بین زندان دشتستان و اداره کتابخانه های عمومی دشتستان وجود دارد و برنامه هایی چون مسابقات کتابخوانی، تجلیل از فعالان کتاب، اختصاص کتاب به زندان از رئوس برنامه ها است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha