رسیدگی به درخواست حقوقی مراجعین زندان شیراز در میز خدمت مدیرکل زندان‌های فارس

همزمان با ششمین روز از هفته قوه قضاییه مدیر کل زندان‌های فارس با حضور در سایت ملاقات  زندان مرکزی شیراز با مردم دیدار و به درخواست‌های آنان رسیدگی کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان فارس، در این دیدار که یک ساعت بطول انجامید، اسحاق ابراهیمی با همراهی رئیس اداره بازرسی زندان‌های استان و مدیر زندان مرکزی شیراز ضمن دیدار چهره به چهره با ۲۳ نفر از مراجعین، درخواست‌های آنان را بررسی و برای رسیدگی دستورات لازم را به مسئولین ذیربط ابلاغ کرد.
مدیر کل زندان‌های فارس در پایان این دیدار و رسیدگی، از برنامه‌ریزی این مدیریت به منظور دیدار هفتگی با مردم خبر داد و گفت: هر ارباب رجوعی که به اداره کل زندان‌ها یا زندان‌ها مراجعه نماید بصورت خارج از نوبت درخواستش مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.
اسحاق ابراهیمی اظهار کرد: اغلب مراجعین درخواست‌های حمایتی از خانواده ها یا رسیدگی حقوقی و ارفاقی برای مددجویان می‌باشند، در صورتی که برابر مقررات امکان رسیدگی وجود داشته باشد تقاضای آنها محقق شده و در صورت منع قانونی موارد به صورت اغنایی اطلاع رسانی می شود.
این مقام ارشد زندان‌های فارس افزود: در بازدید از شهرستان‌ها نیز اطلاع رسانی شده و چنانچه مراجعین درخواست دیدارداشته باشد، انجام می پذیرد و درخواست‌هایشان رسیدگی میگردد.
در این دیدار یک ساعته ۲۳ نفر از مراجعین با مدیر کل زندان‌ها دیدار نمودند و درخواست‌های خود را بیان داشتند.
این مراجعین غالباً همسر ، فرزند زندانی و یا افرادی هستند که پیگیر رفع مشکلات خانواده مددجویان هستند.

انتهای خبر/.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha