دیدار چهره به چهره ۱۲۰ نفر از قضات استان زنجان با زندانیان در هفته قوه قضائیه

رئیس دادگستری ،دادستان، معاونین و بیش از ۱۲۰ نفر از قضات شهرستان‌های زنجان و تابعه با همراهی مدیر کل زندان‌ها با زندانیان زندان مرکزی اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی و کانون اصلاح و تربیت و اندرزگاه نسوان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، در همایش گرامیداشت شهادت دکتر آیت ا.. بهشتی و یاران باوفای ایشان که در سالن آمفی تئاتر زندان مرکزی زنجان برگزار شد،ابتدا حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیر کل زندان‌های زنجان در جمع مسئولین قضایی ضمن تبریک هفته قوه قضائیه گفت: با الطاف و عنایت خداوند متعال و با همراهی و تعامل سازنده رئیس کل دادگستری استان و مسئولین قضایی اقدامات موثری در حوزه کاهش جمعیت کیفری زندان رخ داده که امیدواریم در سال‌های آتی نیز با بهره‌گیری ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود این موضوع بیش از پیش از سوی مسئولین قضایی اجرایی شود.

دیدار چهره به چهره ۱۲۰ نفر از قضات با زندانیان زنجان
بنیادی در جمع قضات افزود: تامین امنیت زندان به عنوان بخش جدایی‌ناپذیر از تکالیف سازمانی شناخته شده که در دستیابی به این امر مهم قطعاً حضور مستمر قضات در داخل زندان‌ها می‌تواند در افزایش ضریب امنیت زندان موثر باشد.
در این نشست حجت الاسلام والمسلمین فرجی برحق رئیس کل دادگستری استان با تبریک هفته قوه قضاییه و قدردانی از میزبانی اداره کل زندان‌ها در نشست سالیانه قضات در زندان بیان کرد:دستگاه قضایی استان از مقوله زندان به عنوان آخرین ابزار برای ایجاد بازدارندگی استفاده می‌کند و قطعاً به جهت ایجاد آرامش در زندان‌ها کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها در اولویت است.

دیدار چهره به چهره ۱۲۰ نفر از قضات با زندانیان زنجان
فرجی بر حق اظهار کرد: ایجاد آرامش و امنیت در جامعه مهم‌ترین اولویت نظام مقدس جمهوری اسلامی است و بعضاً مجازات زندان صرفاً برای مجرمین به عادت و افراد مخل آرامش جامعه می‌تواند اثرگذار باشد.

دیدار چهره به چهره ۱۲۰ نفر از قضات با زندانیان زنجان
رئیس کل دادگستری استان در این نشست از تعاملات و تلاش‌های کلیه قضات استان در موضوع کاهش جمعیت کیفری قدردانی و از ۷ نفر از مسئولین قضایی که نقش چشمگیری در کاهش ورودی‌های زندان‌ها داشتند با اهدای لوح تقدیر و هدایای نقدی قدردانی کرد.

دیدار چهره به چهره ۱۲۰ نفر از قضات با زندانیان زنجان
در پایان این هماش یک روزه رئیس کل دادگستری، دادستان به همراه بیش از ۱۲۰ نفر از قضات شهرستان‌های زنجان و تابعه با حضور در نمازخانه زندان های مرکزی، اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی، اندرزگاه نسوان و کانون اصلاح و تربیت با زندانیان حوزه قضایی خود به صورت چهره به چهره دیدار و در خصوص رسیدگی به پرونده قضایی آنان دستور لازم را صادر نمودند.

دیدار چهره به چهره ۱۲۰ نفر از قضات با زندانیان زنجان
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha