دیدار مدیرکل زندان‌های استان کردستان با خانواده ایثارگران و جانبازان به مناسبت هفته قوه قضائیه

مجتبی محمدی مدیرکل زندانهای استان کردستان به همراه معاونین و رؤسای ادارات اداره کل زندانهای استان به مناسبت هفته قوه قضائیه به دیدار خانواده های ایثارگران و جانبازان رفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان، همزمان با هفته قوه قضائیه و عید غدیر خم، مدیرکل زندانهای استان کردستان به دیدار خانواده های ایثارگران و جانبازان انقلاب اسلامی رفت.

در این دیدارها مدیرکل زندانهای استان کردستان به همراه معاونین اداری و مالی و سلامت، اصلاح و تربیت و رئیس اداره بازرسی و فرمانده یگان حفاظت زندانهای استان، با حضور در منزل رستمی و صیدمحمدی از خانواده های معزز جانبازان انقلاب با آنان دیدار کرد و با اهداء لوح سپاس و هدیه از زحمات ارزشمند چندین ساله جانبازان عزیز و خانواده های گرامی آنان تجلیل به عمل آورد.

مجتبی محمدی مدیرکل زندانهای استان کردستان در این دیدارها ضمن ارج نهادن به مقام شهداء ، ایثارگران و جانبازان گرانقدر که جان خود را نثار انقلاب و نظام اسلامی کردند، گفت: کمترین وظیفه ما در قبال از خود گذشتگی جانبازان و خانواده های آنان، دیدار با آنان به عنوان وظیفه و تکلیف دینی و اسلامی است.

محمدی هدف از این دیدارها را عرض ارادت و تجلیل از خانواده های گرانقدر این عزیزان دانست و افزود: شما حق بزرگی در جهت ایجاد امنیت و جاری شدن احکام دین و عزت و سربلندی ایران اسلامی برگردن ‌ملت ایران دارید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha