مزار شهدای سنندج به مناسبت هفته قوه قضائیه و اربعین شهدای خدمت عطرافشانی شد

مزار شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس سنندج به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه  و چهلمین روز شهادت شهدای خدمت غبارروبی، عطر افشانی و گلباران شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان ، آیین معنوی غبارروبی مزار شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس روز پنجشنبه با حضور استاندار، رئیس کل دادگستری، دادستان مرکز استان ، فرماندار، مدیر کل زندانها، مسئولان اجرایی، روحانیون، و فرماندهان نظامی و انتظامی در مزار شهدای بهشت محمدی سنندج برگزار شد.

رئیس کل دادگستری استان در این آیین اظهار کرد: توفیق خدمت مسئولان به مردم در سایه فداکاری شهداست و باید با عمل به وظایف و خدمتگزاری صادقانه به مردم، دین خود را به شهدا ادا کنیم.

حسینی گفتند: شهدا دارای قدرت هستند و این قدرت را می‌توان در سیدالشهدا امام حسین (ع) تا شهید خدمت آیت الله رئیسی دید . قدرت آنها نشأت گرفته از اخلاص آنهاست.

ایشان ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه گوشه ای از دستاوردهای قوه قضاییه در سال 1402 را تشریح کردند.

در این توضیحات گفته شد که حدود 509 هزار پرونده وارد دستگاه قضا استان کردستان شده و 3 میلیون و 400 هزار تردد در سال 1402 به دستگاه های تابعه قوه قضاییه شده که این نشان دهنده حجم بالای کار این دستگاه در استان کردستان است.

استاندار کردستان نیز در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار بزرگ دستگاه قضا، آیت الله بهشتی و تجلیل از خدمات بزرگ شهید خدمت آیت الله رئیسی گفت: آمار گفته شده توسط رییس دادگستری کردستان حاکی از آن است که در دستگاه قضایی خدمات بزرگی به مردم در حال عرضه است.

در پایان مراسم مسئولان با حضور بر مزار شهدای والامقام ضمن قرائت فاتحه و تجدید پیمان با آرمان‌های والای انقلاب، به مقام شامخ شهدای گلگون کفن ادای احترام کردند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha