حضور پرشور کارکنان، سربازان و مددجویان زندان‌های استان کردستان در پای صندوق‌های رأی

مددجویان ، سربازان و کارکنان مجموعه زندانهای استان کردستان همزمان با مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در پای صندوق های رای حاضر شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان، در آغازین ساعات صبح امروز هشتم تیرماه ۱۴۰۳ با استقرار اکیپ های شعب و صندوق سیار اخذ رای در مجموعه زندانهای تابعه استان، فرآیند رأی گیری انتخابات ریاست جمهوری شروع شد و مددجویان کردستانی در کنار سربازان وظیفه و کارکنان مجموعه زندانهای استان با حضور گسترده و پرشور در انتخابات شرکت کرده و برگ زرین دیگری بر افتخارات مردم استان افزودند.

مجتبی محمدی مدیرکل زندانهای استان کردستان به همراه معاونین در اولین ساعات آغاز رأی گیری با حضور در زندان مرکزی سنندج ، ضمن بازدید از شرایط استقرار صندوق سیار شماره ۶۳ ویژه زندان مرکزی و نحوه اخذ رای در این مجموعه ، رای خود را به صندوق انداختند.

مدیرکل زندانهای استان کردستان سپس از سایر شعب سایر اخذ رای سنندج در کانون اصلاح و تربیت و اندرزگاه نسوان نیز بازدید کرده و در جریان روند برگزاری انتخابات قرار گرفتند.

شایان ذکر است در تمامی زندانهای تابعه استان نیز با استقرار صندوق سیار و حضور گسترده کارکنان، سربازان و مددجویان رأی گیری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران برگزار گردید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha