نماینده مجلس شورای اسلامی از زندان مرکزی مشهد بازدید کرد

 نماینده مردم مشهد وکلات در مجلس شورای اسلامی با همراهی مدیرکل زندان‌های خراسان رضوی از زندان مرکزی مشهد بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان خراسان رضوی ، حسنعلی اخلاقی امیری نماینده دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی با دعوت حسینی مدیر کل زندان‌های استان به منظور بررسی اقدامات اصلاحی و تربیتی جاری نظام زندانبانی اسلامی در زندان مرکزی مشهد از این ندامتگاه بازدید کرد . اخلاقی در ابتدای این بازدید در مرکز مشاوره و روان درمانی حاضر و با مشاهده جلسه در حال برگزاری NA با فعالیت‌های گسترده انجمن معتادان گمنام آشنا شد و سپس از کارگاه‌های فعال این زندان نظیر شیرینی پزی ، قالی‌بافی و خیاطی بازدید کرد .

بازدید نماینده مجلس شورای اسلامی از زندان مرکزی مشهد

حجت الاسلام اخلاقی در خاتمه این بازدید ضمن تقدیر از اقدامات شایسته‌ای که در این زندان در حال انجام است گفت : مهارت آموزی ، ایجاد اشتغال و به طور کل مجموعه برنامه‌های فرهنگی در کاهش بازگشت زندانیان پس از آزادی به زندان‌ها نقش تاثیرگذاری دارد . اخلاقی ادامه داد فرآیند توانمندسازی و باز اجتماعی کردن زندانیان در چرخه اصلاحی و تربیتی این زندان به صورت ملموس قابل درک و مشاهده و به نسبت بازدیدهای سنوات قبل از رشد کمی و کیفی اثرگذاری برخوردار است که زحمات مجموعه مدیریت و کارکنان در خصوص ارتقاء سطح خدمات قابل تقدیر است.

بازدید نماینده مجلس شورای اسلامی از زندان مرکزی مشهد

مدیر کل زندان‌های خراسان رضوی نیز در نشستی که در خاتمه این بازدید برگزار شد ضمن تبیین صعوبت کار در زندان‌ها و همچنین تشریح چالش‌های موجود پیش روی زندانهای استان و تاکید بر لزوم تأمین زیرساخت‌های لازم برای پیشبرد اهداف ، خواستار توسعه اقدامات حمایتی و تقنینی با مساعدت ویژه اعتباری از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha