زمینه آزادی ۱۵ زندانی جرائم غیرعمد از قربان تا غدیر در همدان فراهم شد

مدیر عامل ستاد دیه استان همدان از آزادسازی ۱۵ زندانی جرائم غیر عمد استان همدان در دهه ولایت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان همدان، در ایام مبارک دهه ولایت و امامت 15 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد استان از زندان آزاد شدند.

یدالله روحانی منش، مدیر عامل ستاد دیه استان همدان در این باره گفت: در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی ستاد دیه با دعوت از خیرین و مردم و برگزاری جشن های گلریزان زمینه آزادی از افرادی را که به دلیل ارتکاب جرائم غیرعمد در زندان به سر می بردند فراهم می کند. به همین مناسبت در ایام دهه ولایت، از قربان تا غدیر، ۱۵ زندانی جرائم غیر عمد با کمکهای مردمی و حمایت ستاد دیه از زندان آزاد شدند.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان با اشاره به اینکه ۲ نفر از این افراد خانم و ۱۳نفر آقا بودند، افزود: مجموع بدهی این افراد حدود ۱۶ میلیارد تومان بود که از طریق کمک خیرین، گذشت شکات، اعسار به تقسیط و پرداخت وام، با پرداخت یک میلیارد و ۱۲۸ میلیون تومانی این پانزده نفر از زندان آزاد شدند.

روحانی منش اظهار کرد: در حال حاضر ۲۷۳ نفر زندانی جرائم غیر عمد در همدان وجود دارد که میانگین مبلغ بدهی هر یک از این این افراد حداقل ۲۰۰ میلیون تومان است.

مدیر عامل ستاد دیه استان همدان یادآور شد: مردم خیر و نوع‌دوست همدانی که علاقه‌مند هستند در امر خداپسندانه آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد شرکت کنند می‌توانند از کارت بانک ملی به شماره ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۳۰۷۱۲ و شماره کارت بانک سپه ۶۲۷۳۸۱۱۰۳۸۳۷۹۸۰۳ جهت واریز وجه استفاده کنند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha