تغییر کاربری زندان قدیم ملایر احترام به حقوق شهروندی مردم است

مدیرکل زندانهای استان همدان در راستای توجه به اولویت اول سازمان زندانهای کشور مبنی بر استفاده از ظرفیت های مولدسازی با شهردار ملایر دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان همدان، در جلسه ای که با حضور بروجنی مدیرکل زندانهای همدان و فرجی شهردار ملایر در دفتر وی برگزار شد طرفین در خصوص تغییر کاربری و مولد سازی زندان قدیم این شهرستان گفتگو کردند.

در این جلسه که با حضور رئیس زندان ملایر و کارشناسان فنی و مهندسی دو دستگاه و به منظور بررسی پیشنهادات موجود در این زمینه برگزار گردید مدیرکل زندانهای همدان بر ضرورت انجام این کار تاکید کرد و افزود: اگرچه اولویت اول سازمان زندانهای کشور تاکید بر مولدسازی است اما آنچه از نظر معماری شهری ضرورت دارد حذف یک تصویر نامناسب بصری و جایگزینی آن با یک نمای جدید است که تاثیر بسزایی در زیباسازی فضای شهری خواهد داشت.

بروجنی در ادامه افزود: قطعا انتقال زندان ملایر به بیرون از شهر برای شهروندان آرامش ذهنی به همراه داشته است و برای تداوم آسایش شهروندان و احترام به حقوق عمومی جامعه تغییر کاربری فضای فرسوده زندان قدیم این شهرستان هرچه سریعتر باید انجام شود.

مدیرکل زندانهای استان همدان ضمن دعوت از سرمایه گذاران تصریح کرد: بخش خصوصی و دستگاه های دولتی می توانند پیشنهادات خود را در خصوص خرید، معاوضه و تهاتر ملک زندان قدیم به این اداره کل ارسال نمایند.

فرجی شهردار ملایر نیز ضمن تقدیر از دغدغه های فرهنگی مدیرکل زندانهای همدان گفت: زیباسازی فضای شهرداری و تبدیل بافت های فرسوده به فضاهای تجاری با معماری های نوین علاوه بر ایجاد حس پویایی و نشاط، زمینه رونق در کسب و کار و فعالیت های اقتصادی را فراهم می کند.

انتهای خبر /

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha