آزادی 32 زندانی قائمشهری با کمک خیرین و اعمال ارفاقات قانونی

مدیرکل زندان‌های استان مازندران از آزادی 32 زندانی در جریان بازدید مقامات قضائی و اعمال ارفاقات قانونی و کمک خیرین از زندان قائمشهر در پایان هفته قوه قضائیه خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل زندان های استان مازندران، علی استادی مدیرکل زندان های استان به همراه فرماندار، رئیس دادگستری، دادستان و جمعی از مقامات قضایی شهرستان قائمشهر از زندان بازدید و با زندانیان دیدار چهره به چهره انجام دادند.

استادی با تشکر از زحمات و تلاش های همه قضات در اجرای برنامه‌های هفته قوه قضائیه و رسیدگی به مشکلات زندانیان گفت: دیدارهای چهره به چهره مقامات قضائی با حضور حداکثری برای شنیدن و بررسی مشکلات زندان و زندانیان نتایج خوبی به همراه دارد و امروز تعداد 32 زندانی در همین راستا و دیدار مقامات قضائی این شهرستان با زندانیان در طول هفته قوه قضاییه از زندان آزاد خواهند شد .

وی افزود، این اقدامات در راستای تأکیدات ریاست قوه قضائیه و اجرای سند تحول و تعالی قضائی به منظور کاهش جمعیت کیفری زندان‌های استان و تحکیم بنیان خانواده زندانی صورت گرفت.

مدیرکل زندان های استان مازندران بیان کرد: بازدیدها با هدف تسهیل امور زندانیان از جهت آزادی و اعمال نهادهای ارفاقی و کمک و مساعدت به خانواده آنان انجام می‌شود.

وی همچنین تصریح کرد: در هفته قوه قضاییه بیش از 109 نفر از قضات و مدیران قضائی با حضور در زندان‌های استان وضعیت زندانیان را از نزدیک مورد بررسی قرار دادند تا امکان مساعدت به آن‌ها از حیث برخورداری از نهادهای ارفاقی مورد بررسی قرار گیرد.

در ادامه آیین آزادسازی زندانیان با حضور مدیرکل زندان های مازندران، فرماندار، رئیس دادگستری و دادستان شهرستان قائمشهر برگزار و 32 زندانی با دریافت یک شاخه گل و برگ آزادی از زندان آزاد شدند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha