نشست تعاملی مدیرکل زندان‌ها و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی فارس

روز جمعه ۸ تیر ماه  مدیر کل زندان‌های استان فارس در محل دفتر کار پذیرای دکتر پاپری رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس بود.

بگزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان فارس ،در این نشست که حدود یک ساعت به طول انجامید، اقدامات شاخص زندان در حوزه عمران- نوسازی، بازسازی و توسعه سرانه ها، اقدامات اصلاحی- آموزشی و تربیتی و همچنین خدمات متنوع مجموعه زندانبانی در نگهداری، بهداشت، سلامت، تغذیه، اسکان و... تشریح شد.

اسحاق ابراهیمی همچنین در ارتباط با سختی شغل خادمان اصلاح و تربیت در اجرای وظایف خاص، خطیر و بدون تعطیل زندانبانی اسلامی توضیحاتی ارائه کرد و پیرامون تامین اعتبارات مورد نیاز در حوزه های پیش گفت، به ویژه رفاهیات همکاران خواستار توجه مناسب سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به این مجموعه حساس شد.

دکتر پاپری نیز با تایید سخنان مدیر کل زندان‌های فارس و اعلام اشراف به سختی کار زندانبانی و حساسیت آن در تامین بخش مهمی از امنیت قضایی و اجتماعی در حوزه نگهداری و اصلاح و تربیت مجرمان، وعده بازدید از زندان‌های شیراز در آینده نزدیک را داد و پیرامون همکاری در جهت تامین اعتبارات در ظرفیت‌های قانونی و مقررات قول همکاری و مساعدت داد.//تصویر: روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس.

انتهای خبر/.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha