نشست مددکاران و انجمن‌های حمایت زندانیان کردستان با مدیرکل دفتر اقدامات حمایتی سازمان زندان‌ها

نشست تخصصی مددکاران زندان‌ها و انجمن‌های حمایت زندانیان استان کردستان امروز ۱۱ تیرماه ۱۴۰۳ در سالن کنفرانس امام خامنه ای «مدظله العالی» اداره کل زندانهای استان با حضور مدیرکل دفتر اقدامات حمایتی سازمان زندان‌های کشور و مدیرکل زندانهای کردستان برگزار شد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان، در ابتدای جلسه چهارمحالی مدیر کل محترم دفتر اقدامات حمایتی سازمان زندان‌های کشور، با تشریح این موضوع که کردستان یکی از استان‌های مهم ایران از منظر دفتر اقدامات حمایتی سازمان زندانهای کشور می‌باشد گفت : طی جلسه این سازمان با سازمان همتا در کشور سوئیس که در آینده خواهیم داشت قطعا از تجربه استان کردستان نیز استفاده خواهیم کرد و به کشور سوئیس پیشنهادات در این خصوص داده خواهد شد.

چهارمحالی افزود: دوره های تخصصی مخصوص مددکاران در مرکز در حال برگزاری است و مشتاق هستیم مددکاران استان کردستان نیز در این دوره ها شرکت کنند.

در ادامه انصاری ، معاون دفتر اقدامات حمایتی سازمان زندانها با پرداختن به موضوعات و مشکلات مددکاران اظهار داشت؛ وظیفه ما خدمت به انسان های دردمند است و بیشتر بار مشکلات زندانیان روی دوش مددکاران می باشد چرا که بیشترین تعامل با دستگاه‌های قضایی را دارند.

وی در ادامه گفت: وظیفه انسانی به ما حکم می کند که مشکلات زندانیان را با گذشت از خود حل کنیم.

مجتبی محمدی مدیر کل زندانهای استان کردستان گفت: طی سفر رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در ۲۲ اردیبهشت ۱۳۸۸ دستور ویژه داشتند که حتما با خانواده زندانیان ملاقات داشته باشید و ایشان روی این مهم تاکید داشتند.

در انتهای مراسم از مددکاران برتر زندانها و انجمن های حمایت زندانیان استان کردستان تقدیر به عمل آمد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha