بازنشستگان زندان‌های کهگیلویه وبویراحمد تجلیل شدند

طی مراسمی با حضور مدیر کل زندان ها و کارکنان ستاد اداره کل تعدادی از بازنشستگان زندان های کهگیلویه وبویراحمد با اهداء لوح و هدایایی تجلیل شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان کهگیلویه وبویراحمد ؛ منصور بیژنی مدیر کل زندان ها در این آئین با تکریم روز خانواده و تجلیل از بازنشستگان با بیان لزوم توجه به بازنشستگان و بهره مندی از تجارب ارزشمند آنها، تجلیل و دلجویی از پرسنل خدمتگزار عرصه اصلاح و تربیت را از وظایف شرعی و انسانی خود دانست و گفت: این گونه برنامه ها می تواند روح همدلی و قدرشناسی را در پرسنل احیاء کند و منشاء ارتقاء سجایای انسانی و انگیزه خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

وی با بیان اینکه ارتباط با بازنشستگان عزیز زندانها میتواند در انتقال تجربیات و همچنین روحیه بهتر و تجربه انگاری آنان مؤثر باشد افزود: نشانه‌ها و نمادهای ارزشمندی از تجربه و دانایی در شما بازنشستگان وجود دارد که می بایست برای نیروهای جوان در امر زندانبانی انتقال داده شود.

شایان ذکر آنکه در این آئین به توصیه مدیر کل زندان ها مبنی بر توجه بیشتر به بازنشستگان، ارتباط مؤثر ، سرکشی های مداوم و بازدید از خانواده های آنان و توجه به نیاز ها و معیشت بازنشستگان از مصوبات این جلسه بود.

در پایان با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از زحمات بازنشستگان زندان های استان تجلیل بعمل آمد.

انتهای خبر/

از بانشستگان زندانهای کهگیلویه وبویراحمد تجلیل شد

از بانشستگان زندانهای کهگیلویه وبویراحمد تجلیل شد

از بانشستگان زندانهای کهگیلویه وبویراحمد تجلیل شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha