تجلیل از کارکنان بازنشسته زندان‌های استان ایلام

در مراسمی و با حضور مدیرکل و مسئولین زندان‌های استان ایلام کارکنان بازنشسته به مناسبت روز خانواده با اهدای لوح و هدایا تجلیل شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان ایلام، مراسم ویژه روز خانواده و تکریم بازنشستگان برگزار شد.

جمشید اسکندری مدیرکل زندان های استان ایلام در نشستی با کارکنان بازنشسته اذعان داشت: فرایند خدمت در مراکز اصلاحی و تربیتی برای رشد و تعالی هرچه بهتر همواره به تجارب ارزنده همکاران بازنشسته نیازمند است و ساز و کاری اندیشیده می شود که از توان و تجربه های مفید این عزیزان بهره کافی را ببریم.

وی افزود: نشانه‌ها و نمادهای ارزشمندی از تجربه و دانایی در بازنشستگان وجود دارد که پاسداشت منزلت اجتماعی‌شان برای نسل حاضر، عاملی مهم در افزایش انگیزه نیروی فعال و مولد کشور خواهد بود.

تجلیل از کارکنان بازنشسته زندان‌های استان ایلام

اسکندری تصریح کرد: بازنشستگی رویداد مهمی در دوران کاری و آغازگر دورانی جدید از زندگی کسانی است که عمر خود را فعالانه و دلسوزانه در راه خدمت به جامعه صرف کرده‌اند و هم‌اکنون به منبعی از تجارب، دانش و مدیریت تبدیل‌شده‌اند. در چنین شرایطی، به‌جاست که در درجه اول، در کانون خانواده مورد تکریم و تعظیم واقع‌ شوند و در درجه دوم، جامعه شغلی و تخصصی از سرمایه عظیم فکری و تجربی و میراث غنی آنان بهره‌برداری کند.

تجلیل از کارکنان بازنشسته زندان‌های استان ایلام

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha