برگزاری دومین جلسه کارگروه اشتغال و حرفه آموزی زندان‌های زنجان

دومین جلسه کارگروه اشتغال و حرفه آموزی زندان‌های زنجان با شرکت کلیه اعضاء و به ریاست مدیر کل در سالن جلسات اداره کل زندان‌ها برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیر کل زندان‌ها با قدردانی از زحمات و تلاش‌های دست‌اندرکاران حوزه اشتغال و مهارت آموزی گفت: اشتغال و مهارت آموزی علاوه بر اینکه در سال‌های گذشته به عنوان شعار سال از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی ) تعیین گردیده بلکه به عنوان یک ضرورت و اولویت‌در سازمان زندان‌ها نیز مطرح و نقش بسزایی در کاهش آسیب‌های زندان دارد.
بنیادی افزود: تعامل دستگاه قضایی با مجموعه زندان‌های استان فرصت مناسبی است تا وضعیت اشتغال زندانیان به شکل مطلوب اجرا و از این ناحیه شاهد توانمندی زندانیان و کاهش مشکلات اقتصادی خانواده‌های آنان باشیم.
ضرورت ایجاد فرایند مناسب برای توسعه اشتغال نشسته ،توجه به موضوع دستمزد زندانیان و بهره‌مندی از ظرفیت زندانیان رای باز در کاهش جمعیت کیفری زندان‌های استان از مهم‌ترین محورهای مورد تاکید مدیر کل زندان‌ها در این جلسه بود.
لازم به توضیح است در این جلسه اعضای حاضر مسائل و مشکلات اشتغال و مهارت آموزی حوزه مسئولیتی خود را مطرح و راهکارهای مناسب در جهت بهبود وضعیت موجود ارائه گردید.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha