مجمع سالیانه انجمن حمایت زندانیان نقده با رهایی ۲ محکوم قصاص بعد از ۱۱ سال آغاز شد

به همت خیّرین دو زندانی محکوم به قصاص نفس پس از ۱۱ سال حبس در حاشیه جلسه مجمع عمومی انجمن حمایت از زندانیان نقده آزاد شدند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی ، جلسه سالیانه مجمع عمومی انجمن حمایت از زندانیان نقده با حضور خیرین و نیکوکاران در محوطه زندان نقده برگزار شد.

در این مراسم طالبی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب نقده ضمن تقدیر از همت و نیت خیرخواهانه ی نیکوکاران و خیرین نقده ای در همدلی برای جشن های گلریزان ستاد دیه و نسیم مهر برای حمایت از زندانیان نیازمند را ستود و در ادامه سید مهدی علوی از معتمدین و عضو هیات مدیره انجمن حمایت از زندانیان نقده گزارشی از اقدامات و خدمات انجمن حمایت از زندانیان نقده را ارایه نمودند.

در ادامه دو زندانی محکوم به قصاص که با مساعدت جمعی از خیّرین و تلاشهای اعضای شورای حل اختلاف ، مددکاران زندانهای نقده و زندان مرکری ارومیه بعد از ۱۱ سال با بخشش اولیاء دم از قصاص نفس رهایی یافتند در روز برگزاری مراسم مجمع سالیانه این دو زندانی محبوس در زندانهای نقده و ارومیه از زندان آزاد شدند.

در پایان انتخاب بازرسان انجمن حمایت از زندانیان نقده با نظر حضار انجمن گرفت و آقایان رضا قاسمی و مهدی حکیم زاده با رای حاضرین به عنوان بازرس انجمن انتخاب شدند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha