سرپرست معاونت سلامت، اصلاح و تربیت زندان‌های همدان منصوب شد

با حکم مدیرکل زندانهای استان سرپرستی معاونت سلامت، اصلاح و تربیت زندانهای همدان به ایرج ضمیری واگذار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان همدان، در آخرین جلسه شورای اداری زندانهای همدان که روز گذشته در سالن جلسات این مرکز برگزار گردید ایرج ضمیری اکمل به عنوان سرپرست معاونت سلامت، اصلاح و تربیت زندانهای استان معرفی شد.

در این جلسه که با حضور کلیه اعضای شورای اداری راس ساعت 9 صبح برگزار شد با حکم مدیرکل زندانهای استان همدان حبیب منصوری نژاد به عنوان سرپرست اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات معرفی و جانشین ایرج ضمیری شد. ضمیری علاوه بر کار در حوزه بازرسی، سابقه مسئولیت در اداره کارگزینی زندانهای استان را نیز به همراه دارد.

سرپرست معاونت سلامت، اصلاح و تربیت زندانهای همدان منصوب شد

پس از قرائت احکام سرپرستان جدید اداره بازرسی و معاونت سلامت زندانهای استان، حکم جدید علی بختیاری رئیس اداره حسابداری به عنوان سرپرست اداره مالی و پشتیبانی زندانهای همدان نیز به وی اهدا شد.

سرپرست معاونت سلامت، اصلاح و تربیت زندانهای همدان منصوب شد

لازم به ذکر است در احکام جدید صادره از سوی مدیرکل زندانهای استان همدان، ایرج ضمیری به عنوان سرپرست معاونت سلامت، اصلاح و تربیت، حبیب منصوری نژاد به عنوان رئیس اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و علی بختیاری نیز به عنوان رئیس اداره مالی و پشیبانی زندانهای همدان منصوب شدند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha