راهکارهای توسعه همکاری سازمان زندان‌ها و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور با تدوین برنامه ۵ ساله

نشست تخصصی کارگروه تدوین برنامه ۵ ساله مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و سازمان زندان‌ها به منظور ایجاد زمینه‌های توسعه همکاری بیشتر در راستای تفاهم نامه فیمابین برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقداات تأمینی و تربیتی کشور، حمیدرضا سلیمانی مدیرکل دفتر فرهنگی و تربیتی در این کارگروه با اشاره به اینکه تفاهم نامه فی مابین دو نهاد به عنوان یک نقشه راه همکاری است، یادآور شد: این موضوع باید تبدیل به برنامه شود تا اهداف تعیین شده در تفاهم نامه به شکل مطلوبی عملیاتی شود و بتوان به معنای واقعی خروجی مطلوبی را حاصل نمود .

در ابتدای این نشست، «حجت الاسلام حسین معینی » مدیر نهادهای آموزشی و قضایی حوزه های علمیه با مروری بر اقدامات حوزه های علمیه در سال گذشته، برنامه عملیاتی در حوزه همکاری با سازمان زندانها را تبیین کرد.

در ادامه معاونت های آموزش ، تهذیب ، امور طلاب و تبلیغ حوزه های علمیه نظرات خود را در خصوص برنامه عملیاتی ۵ ساله تبیین کردند.

در این کارگروه همچنین دکتر رنجبر مدیر کل زندانهای استان قم ، پاکیده معاون مرکز آموزش و پژوهش ، مقدسین رییس اداره فرهنگی و تربیتی سازمان و حجت الاسلام صفایی معاون سلامت ، اصلاح و تربیت زندانهای استان قم نیز حضور داشتند و به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

در این کارگروه علاوه بر بررسی جزییات برنامه پنج ساله ، تشکیل دو کمیته تخصصی در حوزه پژوهش و مشاوره و همچنین برنامه ریزی برای برگزاری دوره آموزشی اصول و فنون مشاوره و همچنین نشست مشترک معاونین دو دستگاه از دیگر تصمیمات این کارگروه بود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha