آزادی 6 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد استان قم در ماه محرم

همزمان با شروع ماه محرم، 6 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد با کمک خیرین هیأت های قم از زندان آزاد شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قم، از ابتدای ماه محرم و با شروع پویش "هر هیأت، آزادی یک زندانی جرایم غیر عمد" 6 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد زندانهای استان با کمک خیرین هیأت های مذهبی از زندان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

مرادی پور مدیر نمایندگی ستاد دیه قم با اعلام این خبر گفت: این پویش تا پایان ماه صفر ادامه دارد و مطمئن هستیم با شوق و شوری که هیات مذهبی های استان در نیت خیر آزادی زندانیان دارند تعداد بیشتری از واجدین شرایط از زندانهای قم آزاد شوند.

وی همچنین گفت: هم اکنون ۱۸۴ زندانی جرایم غیرعمد به دلیل مسائل مالی در زندان هستند که به کمک خیرین و نیکوکاران نیازمند می باشند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان ادامه داد: بدهی مالی این تعداد زندانی بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان است که در تلاش هستیم به روش‌های مختلف از جمله جلب رضایت شکات و کمک خیران پرداخت نماییم.

مرادی پور در پایان از رئیس کل دادگستری، دادستان و اعضای هیات امنای ستاد دیه و به ویژه از قضات محاکم در پذیرش اعسار محکومین مالی، تقدیر و تشکر کرد و گفت: بخش عمده ای از مسائل مالی زندانیان جرایم غیر عمد از طریق پذیرش اعسار محکومین توسط محاکم قضایی تامین می شود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha