نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی از زندان مرکزی بازدید کرد

رنجبر نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی به همراه مسئولین زندان‌های استان از زندان مرکزی بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان کرمانشاه، به منظور پیگری آزادی تعدادی از زندانیان و انتقال زندان به خارج از شهر، رنجبر نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی به همراه مسئولین زندان‌های استان از بخش های مختلف زندان مرکزی کرمانشاه بازدید کرد.

در این بازدید پوریانی مدیر کل زندان های استان ضمن تشریح اقدامات و روند اجرایی برنامه های جاری در این زندان توجه ویژه و حمایت نمایندگان مردم در مجلس به تأمین و توسعه اقدامات حمایتی و تربیتی و همچنین انتقال زندان به خارج از شهر را بسیار حائز اهمیت و از اولیت های مهم سازمان در سال جاری دانست که نیاز به پیگیری نمایندگان استان هم دارد.

رنجبر نماینده مردم کرمانشاه در مجلس طی بازدید و ارزیابی بخش های مختلف فرهنگی، ورزشی، مهارت آموزی، مشاوره ای و... زندان، در خاتمه بیان کرد با توجه سختی امور زندانبانی در زندان ها با امکانات موجود، اقدامات شایسته ای صورت گرفته که بسیار قابل تقدیر است.

وی در پایان خاطر نشان کرد؛ همواره پیگیری و دغدغه‌مندی مشکلات و نیازهای مردم در بخش های مختلف استان از اولویت‌های مطالبات بوده که پیگیری مشکلات در زندان ها نیز جزو مهمترین این امور می باشد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha