تقدیر نماینده مجلس از اشتغال‌آفرینی در زندان‌ها پس از بازدید از زندان بروجرد

فاطمه مقصودی نماینده مردم شهرستان بروجرد در مجلس شورای اسلامی از زندان مرکزی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان لرستان، مقصودی در این بازدید از سوله اشتغال زندانیان بروجرد دیدن کرد؛ این سوله با اشتغال ۳۰ نفر از زندانیان شهرستان بروجرد در حوزه تولید مصنوعات فلزی مورد نیاز شهرداری و تولید جت هیتر با مشارکت بخش خصوصی فعالیت خود را به تازگی آغاز کرده‌است.

حضور نماینده مجلس در کارگاه های اشتغال زندان بروجرد

نماینده شهرستان بروجرد پس از بازدید از این کارگاه، این فعالیت را خوب و مثمر ثمر توصیف کرد و همچنین بر استفاده ویژه از ظرفیت‌های این کارگاه تأکید کرد.

دکتر فاطمه مقصودی سپس در کارگاه‌های اشتغال بند نسوان حضور یافت و طی بازدید از این کارگاه‌ها اظهار داشت: اقدامات اصلاحی و تربیتی در زندان‌ها می‌تواند تأثیر بسزایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی داشته باشد.

حضور نماینده مجلس در کارگاه های اشتغال زندان بروجرد

عبدالمجید کشوری مدیرکل زندان‌های استان در حاشیه این بازدید گفت: همه واجدین شرایط بند نسوان زندان بروجرد، در کارگاه‌های اشتغال مشغول به فعالیت هستند.

وی همچنین افزود: سال گذشته در مجموعه زندان‌های استان لرستان بابت فعالیت اشتغال، ۲۴۰ میلیارد ریال به زندانیان دستمزد پرداخت شده است.

دکتر فاطمه مقصودی نماینده مردم شریف شهرستان بروجرد در مجلس شورای اسلامی در ادامه بازدید از زندان بروجرد، پای صحبت مددجویان بند نسوان نشست.

حضور نماینده مجلس در کارگاه های اشتغال زندان بروجرد

مقصودی در گفتگو با مددجویان بند نسوان زندان مرکزی بروجرد گفت: ما به‌عنوان نماینده همه اقشار مردم شریف این شهرستان وظیفه داریم شنونده مشکلات همه باشیم و در خصوص رفع آن‌ها با جدیت بکوشیم.

وی سپس با مددجویان بند ۱ زندان مرکزی بروجرد نیز دیدار چهره به چهره داشت و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.

حضور نماینده مجلس در کارگاه های اشتغال زندان بروجرد

نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی، در حاشیه این بازدید با اشاره به قانون خروج زندان‌ها از مرکز شهرها گفت: با توجه به ساخت و سازهای اطراف زندان بروجرد، باید مقدمات انتقال این زندان به بیرون از شهر فراهم و در این مورد پیگیری‌های لازم صورت گیرد.

وی همچنین ضمن تقدیر از احداث کارگاه‌های اشتغال در زندان بروجرد، افزود: امیدواریم با سرمایه‌گذاری‌های بیشتر، شاهد توسعه اشتغال در زندان‌ها باشیم.

عبدالمجید کشوری مدیر کل زندان‌های استان لرستان نیز ضمن تقدیر از حضور دکتر فاطمه مقصودی، نماینده مردم شریف شهرستان بروجرد، گفت: یکی از مطالبات جدی شهرستان بروجرد، انتقال زندان این شهرستان به خارج از شهر است که امیدواریم ضمن اختصاص زمین برای زندان، بزودی شاهد این انتقال با همراهی نمایندگان در بحث تخصیص اعتبار و زمین باشیم.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha