امضای تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل زندان‌های اردبیل و حوزه علمیه خواهران استان

در راستای ایجاد و گسترش سطح همکاری‌های دو جانبه بین زندان‌های اردبیل و حوزه علمیه خواهران و ارتقای سطح آموزشی و عقیدتی گروه‌های هدف در مراکز تامینی استان، تفاهم‌نامه مشترکی به امضای مدیران دو مجموعه رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان اردبیل، امجدی، با اشاره به نقش تربیتی آموزه‌های قرآنی و دینی در هدایت نفوس به خطا رفته اذعان داشت: برای فراهم کردن بستر مناسب برای بازگشت سالم و سعادتمندانه مددجویان به آغوش خانواده و اجتماع کار فرهنگی جزو ضروریات در مراکز تامینی به شمار می‌رود.

مدیرکل زندان‌های استان در ادامه ضمن برشمردن قابلیت‌ها و زیرساخت‌های فرهنگی در مجموعه زندان‌های استان خاطرنشان کرد: حوزه علمیه خواهران در بحث ارتقای سطح دانش و مهارت مبلغه‌های اندرزگاه زنان و همچنین تهیه محتوای آموزشی مناسب و استفاده از ظرفیت‌های آموزشی برای گروه‌های هدف در این اندرزگاه می‌تواند یاریگر مجموعه زندان‌های استان باشد.

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل زندان‌های اردبیل و حوزه علمیه خواهران استان

وی افزود: بدون تردید یکی از مؤثرترین راه‌های ترویج معارف دینی در سطح زندان‌ها، آموزش‌های مهارتی از طریق نهادهای فرهنگی و تربیتی، به ویژه حوزه‌های علمیه است و امیدواریم با امضای این تفاهم‌نامه حرکت به سمت تعالی معنوی سرعتی مضاعف بگیرد.

در ادامه حجه‌الاسلام خواسته، مدیر حوزه علمیه خواهران اردبیل، فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی انجام گرفته در زندان‌های استان را ستود و در خصوص برگزاری دوره‌های تخصصی برای مبلغه‌های اندرزگاه نسوان و تامین مربیان زن برای برگزاری آموزش‌های مذهبی برای مددجویان این اندرزگاه قول همکاری داد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha