مدیرکل زندان‌های خراسان رضوی از زندان کاشمر بازدید کرد

سید مجتبی حسینی مدیرکل زندانهای خراسان رضوی با سفر به شهرستان کاشمر از زندان این شهرستان بازدید کرد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان خراسان رضوی، سید مجتبی حسینی مدیرکل زندانهای استان با همراهی بسکابادی رئیس اداره ارزیابی عملکرد ستاد اداره کل با هدف بررسی و پایش اقدامات اصلاحی و تربیتی در مراکز تأمینی و تربیتی استان از زندان شهرستان کاشمر بازدید کرد.

بازدید مدیرکل زندان های خراسان رضوی از زندان کاشمر

حسینی در ابتدا از اماکن و ابنیه پیرامونی زندان بازدید و نسبت به بهره بردای از تمام ظرفیت های فیزیکی ندامتگاه در راستای اجرای صحیح برنامه های اصلاحی تاکید کرد.

بازدید مدیرکل زندان های خراسان رضوی از زندان کاشمر

وی در ادامه با حضور در پوسته داخلی از اندرزگاهها، انبار ها و فروشگاه های مواد غذایی، کارگاه های اشتغال و محل اسکان زندانیان بازدید کرد و بر اجرای دستورالعمل های بهداشتی،تنوع در برنامه های غذایی زندانیان تاکید و توسعه زیرساخت های حرفه آموزی و اشتغال ویژه زندانیان را به عنوان هدف اصلی در فرآیند اصلاح و بازاجتماعی کردن زندانیان خواستار شد.

بازدید مدیرکل زندان های خراسان رضوی از زندان کاشمر

مدیرکل زندان های استان و رئیس اداره ارزیابی عملکرد ستاد اداره کل ضمن حضور در جمع زندانیان به صورت چهره به چهره با مددجویان به گفتگو پرداختند و به درخواست های زندانیان رسیدگی کردند.

بازدید مدیرکل زندان های خراسان رضوی از زندان کاشمر

گفتگوی صمیمی با کارکنان زندان و پاسخگویی بی واسطه به درخواست های ایشان، پایان بخش بازدید ۸ ساعت مدیرکل زندانهای خراسان رضوی از زندان شهرستان کاشمر بود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha