برگزاری دوره آموزشی الزامات شغلی مراقبین زندان‌های استان کردستان

دوره آموزشی الزامات شغلی مراقبین زندان‌های استان کردستان با حضور مدیرکل زندانهای استان به عنوان مدرس دوره طی دو روز متوالی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان ، به منظور توانمندسازی، افزایش عملکرد شغلی و همچنین آسیب شناسی شغل مراقبین زندانهای استان دوره آموزشی الزامات شغلی مراقبین با حضور مجتبی محمدی مدیر کل زندان های استان کردستان به عنوان مدرس دوره و مهرداد عباسی ، رئیس اداره حفاظت و اطلاعات و همچنین کلیه پرسنل مراقب در سالن کنفرانس امام خامنه ای «مدظله العالی» اداره کل زندانهای استان برگزار شد.

مدیر کل زندان های استان کردستان در جمع صمیمی مراقبین زندانهای استان ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت امام حسین (ع) و همچنین تقدیر و تشکر از عملکرد مراقبین ، رسالت مهم و اصلی سازمان را در درجه اول حفظ امنیت زندانها و در درجه دوم اصلاح و تربیت زندانیان برشمرد .

مجتبی محمدی با اشاره به جایگاه خطیر مراقبین در امور تأمینی و تربیتی زندان ، آنها را از پیشگامان اصلی نظام زندانبانی اسلامی دانست.

وی با بیان اینکه امنیت زندان منحصر به امنیت فیزیکی نیست اظهار داشت: نحوه رفتار و تعامل مراقبین با زندانیان و تعامل سازنده با سایر واحدهای زندان از جمله فرهنگی، اشتغال مددکاری و ... می تواند از بروز بسیاری از آسیب ها و چالش ها پیشگیری کند و زمینه و بسترهای مناسبی برای باز اجتماعی کردن زندانیان و بازگشت مجدد آنان به جامعه را مهیا سازد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha