برگزاری دوره آموزشی «بایسته های امر به معروف و نهی از منکر» ویژه کارکنان زندان‌های اصفهان

دوره آموزشی «بایسته های امر به معروف و نهی از منکر» با حضور کارکنان زندانهای استان اصفهان در سالن اجتماعات اداره کل این استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان اصفهان؛حجت الاسلام مظاهری، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر ، در ابتدا ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین و علیه السلام و یاران وفادارشان را تسلیت گفت و در ادامه افزود: امر به معروف و نهی از منکر واجب کفایی است و بر مسلمانان است که از این فریضه که جزو فروع دین محسوب می شود غافل نمانند.

دوره ی آموزشی «بایسته های امر به معروف و نهی از منکر»

وی در ادامه سخنان خود به ارائه راه ها و روش های اعمال امر به معروف و نهی از منکر و همچنین شرایط آن پرداخت و گفت: این فریضه اساسی و مهم باید با نهایت آرامش و احترام صورت گیرد اگر در جامعه ای این امر مهم به فراموشی سپرده شود و کمرنگ جلوه یابد باعث از بین رفتن برکت خواهد شد و اشرار و ظالمین بر جامعه مسلط می شوند.

حجت الاسلام مظاهری با اشاره به سختی هایی که پیامبر اکرم (ص) در راه اشاعه دین مبین اسلام متحمل شدند گفت: پیامبر اکرم (ص) به اندازه تمامی پیامبران مورد آزار و اذیت و تحت فشار قرار گرفت ولی با سعه صدر و گشاده رویی و مدارا کردن رسالت خویش را به انجام رسانید.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در ادامه با تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون این فریضه رعایت اصول و موازین شرعی، حرمت به حریم خصوصی افراد، اکتفا به تذکر لسانی نه واکنش عملی، رازداری از امر به معروف و نهی از منکر و... را از مهمترین آیتم ها در این زمینه برشمرد. وی همچنین در ادامه مطالبی را پیرامون مقوله عفاف و حجاب و راه های جذب حداکثری به سوی این مساله مطرح نمود.

انتهای خبر./

دوره ی آموزشی «بایسته های امر به معروف و نهی از منکر»

دوره ی آموزشی «بایسته های امر به معروف و نهی از منکر»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha