طرح مطالعاتی انتقال زندان‌های مرکز زنجان آغاز شد

دومین جلسه شورای اداری زندان‌های استان به ریاست مدیر کل زندان‌ها و با شرکت کلیه اعضاء در سالن جلسات اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیر کل زندان‌های زنجان از برگزاری منظم برنامه‌های عزاداری ایام محرم در کلیه زندان‌های استان قدردانی و گفت: با تدابیر اتخاذ شده برنامه‌های عزاداری در دهه اول محرم در زندان‌های استان برگزار شد که این برنامه‌ها تا پایان ماه صفر نیز ادامه خواهد داشت.
مدیر کل زندان‌های زنجان افزود: با تعاملات دستگاه قضایی و تلاش‌های ارزنده از سوی همکاران در هفته قوه قضاییه شاهد اخذ امتیازات برای زندانیان استان بودیم که در این راستا ضروری است از تلاش کلیه دست‌اندرکاران و همکاری‌های مسئولین قضایی قدردانی نماییم.
مدیرکل زندان‌های زنجان در ادامه با اشاره به یکی از اولویت‌های سازمانی در سال جاری اظهار داشت: موضوع مولدسازی و انتقال زندان‌های مرکز استان به صورت جدی در برنامه کاری قرار داشته و در این زمینه تخصیص یک میلیارد تومان برای آغاز طرح مطالعاتی گام موثر در عملیاتی نمودن این طرح خواهد بود.
رعایت کامل حقوق شهروندی زندانیان در بازرسی‌های بدنی، تلاش حداکثری در توسعه اشتغال مولد و نشسته در داخل زندان‌ها ،صرفه‌جویی در اعتبارات در کلیه زمینه‌ها ،افزایش دادرسی الکترونیکی و پرهیز از اعزام‌های فیزیکی زندانیان به مراجع قضایی و ضرورت بازدید و سرکشی مستمر توسط واحدهای نظارتی در افزایش امنیت زندان‌ها از مهم‌ترین موارد مورد تاکید مدیر کل زندان‌های استان در این جلسه بود.
لازم به توضیح است در این جلسه اعضای حاضر نیز مسائل و مشکلات حوزه مسئولیتی خود را مطرح و پس از بحث و بررسی راهکارهای لازم در جهت حل مسائل موجود اتخاذ شد.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha