گردهمایی مسئولین اجرای احکام، مددکاران و فناوری و اطلاعات زندان‌های استان کرمان

گردهمایی مسئولین اجرای احکام، مددکاران و فناوری و اطلاعات زندان‌های استان کرمان با حضور مدیرکل زندان‌های استان و رؤسای ستادی اداره‌کل به صورت ویدیو کنفرانس برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، دکتر رضا ذوالفعلی‌نژاد مدیرکل زندان‌های استان، ضمن تأکید بر اقدامات صورت گرفته در حوزه‌های قضایی و اجرای احکام، گفت: اجرای احکام یکی از مهم‌ترین ارکان در زندان‌هاست که می‌توان آن را به قلب زندان تشبیه کرد که با خدمت‌رسانی درست می‌تواند زمینه اجرای بهتر برنامه‌های اصلاحی و تربیتی را میسر سازد.

وی با اشاره به رتبه استان در شاخص‌های ارزیابی بیان داشت: ما می‌توانیم با برنامه‌ریزی، ارائه راهکار و همسو شدن با مجموعه قضایی، رتبه استان را ارتقاء دهیم.مدیرکل زندان‌های استان در این جلسه، به بررسی مسائل مربوط به ثبت مرخصی مناسبتی، ثبت مرخصی زندانیان رأی باز، ثبت تعداد زندانیان رأی باز پرداخت و در خصوص دادرسی الترونیک، بازدید قضات، عفو ‌موردی و پابندالکترونیک به مسئولین ذی‌ربط تذکراتی ایراد نمود.

گردهمایی مسئولین اجرای احکام، مددکاران و فناوری و اطلاعات زندان‌های استان کرمان

حجت الاسلام کارگر رئیس اداره قضایی اداره‌کل، ضمن تقدیر از حمایت‌های مدیرکل زندان‌ها و مجموعه قضایی استان، به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته پرداخت و به مسائل و مشکلات موجود در حوزه قضایی، مددکاری و ثبت وقعات در زندان‌ها پرداخت.

در ادامه این جلسه رؤسای ستادی، مدیر و رؤسای زندان‌ها به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته پرداختند و پیشنهادات خود را در خصوص بهتر شدن اقدامات قضایی و ‌مددکاری ارائه کردند.

در این جلسه آزادی مشروط، تعلیق، بازدید قضات، مرخصی، پابند الکترونیک و دادرسی الکترونیک زندان‌های استان در ۴ ماهه سال گذشته و امسال مورد مقایسه قرار گرفت.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha