مسابقات ورزشی بهانه‌ای برای ارتقاء روحیه همکاران در زندان‌ها است

سومین المپیاد ورزشی کارکنان زن زندان‌های استان کرمان، با حضور ۸۰ نفر از کارکنان زن شاغل در زندان‌های استان کرمان در پنج رشته ورزشی به میزبانی کانون اصلاح و تربیت کرمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، دکتر رضا ذوالفعلی‌نژاد مدیرکل زندان‌های استان در مراسم اختتامیه این مسابقات ورزشی، از معاون سلامت، اصلاح و تربیت، مشاور مدیرکل در امور بانوان، واحد امور فرهنگی و تربیتی و میزبان این دوره از مسابقات مسئولین کانون اصلاح و تربیت، تقدیر کرد.

مدیرکل زندان‌های استان کرمان اظهار داشت: خوشبختانه نگاه نظام اسلامی به ورزش زنان را می‌توان از حضور زنان ورزشکار در المپیک ۲۰۲۴ پاریس مشاهده کرد؛ امروزه می‌بینیم که زنان ایرانی در عرصه‌های مختلف بین‌المللی ورزشی حضور پررنگی دارند.

وی این دوره از مسابقات را بهانه‌ای برای ارتقاء روحیه همکاران شاغل در زندان‌ها دانست و در خصوص تأثیرات ورزش بر کارکنان زن در زندان‌ها گفت: با توجه به اینکه زندان‌بانی از مشاغل سخت به‌شمار می‌رود و کارکنان عرصه اصلاح و تربیت، از اثرات فرسودگی شغلی در امان نیستند؛ ورزش را یکی از راه‌های مقابله با استرس و کاهش بیماری‌های قلبی - عروقی دانست.

در این دوره از مسابقات، در رشته پرتاب وزنه زنان ورزشکار از زندان‌های جیرفت، سیرجان و اداره کل به ترتیب رتبه اول تا سوم را کسب کردند. در رشته دارت زنان ورزشکار از زندان‌های سیرجان و مرکزی؛ دو ۱۰۰ متر ورزشکاران زندان‌های جیرفت، سیرجان و اداره‌کل و تنیس روی میز ورزشکاران زندان‌های شهربابک، مرکزی، بازداشتگاه و اداره‌کل به صورت مشترک و در رشته مچ‌اندازی ورزشکاران اداره کل و زندان مرکزی مقام اول تا سوم را کسب کردند.

در پایان این مراسم از زنان ورزشکار که موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم شده‌اند، تجلیل شد.

انتهای خبر/

مسابقات ورزشی بهانه‌ای برای ارتقاء روحیه همکاران در زندان‌هاست

مسابقات ورزشی بهانه‌ای برای ارتقاء روحیه همکاران در زندان‌هاست

مسابقات ورزشی بهانه‌ای برای ارتقاء روحیه همکاران در زندان‌هاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha