۲۰ زندانی کرمانی با گذشت ۴۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومانی شکات آزاد شدند

با گذشت ۴۰ میلیارد تومانی شکات کرمانی و اخذ رضایت آنان به همت کمیته صلح و سازش و مددکاران زندان‌ها و همچنین حمایت خیّرین، ستاد دیه استان و نیکوکاران ۲۰ زندانی از زندان‌های استان آزاد و به کانون خانواده بازگشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، دکتر رضا ذوالفعلی‌نژاد مدیرکل زندان‌های استان در خصوص آزادی این زندانیان گفت: مبلغ کل بدهی این زندانیان ۴۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بود که با تلاش کمیته صلح و سازش و مددکاران زندان‌های استان، شکات مبلغ ۴۰ میلیارد و ۶ میلیون تومان را بخشیدند.

مدیرکل زندان‌های استان بیان داشت: به همت خیرین، ستاد دیه و محسن چاوشی خواننده مطرح کشور، با پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۱۹۴ میلیون تومان، ۱۳ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌ مرکزی کرمان و بازداشتگاه موقت، ۳ نفر از زندان بافت،۲ نفر از زندان زرند و ۲ نفر از زندان‌های رفسنجان و بم پس از طی روند قانونی آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

کمک ۳۰۰ میلیون تومانی "محسن چاوشی" جهت آزادی زندانیان در کرمان

حجت الله موسوی قوام مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان در این باره گفت: "محسن چاوشی" خواننده مطرح کشورمان که سابقه متعددی در کمک به آزادی زندانیان دارد با ایجاد کمپین حمایتی تحت عنوان «جمعیت حیدر» با جلب کمک‌های مردمی و خیّرین در فضای مجازی و جمع آوری مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان، زمینه آزادی تعدادی از محکومین جرائم غیرعمد را فراهم کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha