مدیرکل زندان‌های لرستان سفیر مهارت استان شد

جشنواره مهارت به مناسبت روز ملی مهارت و هفته کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در استان لرستان با حضور مدیرکل زندان‌های استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان لرستان، عبدالمجید کشوری مدیر کل زندان‌های استان لرستان در این جشنواره ضمن محکوم کردن حمله جنایتکارانه رژیم غاصب صهیونیستی و نقض تمامیت ارضی کشور، شهادت رهبر جنبش حماس فلسطین را تبریک و تسلیت گفت.

وی در ادامه با اشاره به نقش مهارت آموزی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در توانمندسازی زندانیان، گفت: این آموزش‌ها علاوه بر کسب مهارت برای زندانیان، نقش مؤثری در کسب درآمد و تأمین مالی خانواده زندانیان دارد و همچنین می‌تواند در کاهش نرخ بازگشت مجدد زندانیان به زندان مثمر ثمر واقع شود.

عضو شورای قضایی استان در بخش‌هایی دیگر از سخنان خود افزود: تعالیم و آموزه‌های اسلامی بر حفظ کرامت انسانی زندانیان تأکید دارد و از این رو کمک به ایجاد اشتغال و همچنین مهارت آموزی زندانیان، زمینه بازگشت شرافتمندانه آنان را به آغوش اجتماع فراهم می‌کند.

وی در ادامه به سختی کار مربیان و حضور آنان در زندان اشاره کرد و نیز از مدیرکل، مسئولین و مربیان آموزش فنی و حرفه‌ای در راستای تعامل با مجموعه زندان‌های استان تقدیر و تشکر کرد.

کشوری سپس بر استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود هر دو دستگاه برای تحقق برنامه‌های ابلاغی آموزش‌های مهارت در زندان‌های استان تأکید کرد و تلاش‌های کارکنان دو دستگاه‌ در این خصوص را شایسته تقدیر دانست.

گفتنی‌ست در پایان از مدیرکل زندان‌های استان لرستان به عنوان سفیر مهارت تقدیر شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha