اختتامیه مسابقات مهارت آزاد زندانیان گلستان برگزار شد

اختتامیه سومین دوره مسابقات مهارت آزاد زندانیان و خانواده مددجویان استان گلستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان گلستان، آیین اختتامیه مسابقات مهارت زندانیان و خانواده آنان با حضور مدیران کل زندان‌ها و فنی و حرفه ای استان و جمعی از مسئولین و هنرجویان در زندان گرگان برگزار شد.

مدیرکل زندان‌های استان با بیان اینکه درحال حاضر شرایط مطلوب برای فراگیری مهارت‌های فنی و حرفه ای در زندان‌های استان فراهم است، گفت: شرایط آموزش های فنی و حرفه ای در رشته های مختلف توسط اساتید مجرب در زندان‌های استان برای زندانیان درنظر گرفته شده است.

غلامرضا سرلک افزود: زندانیان پس از طی دوره های فنی و حرفه‌ای و قبولی در آزمون‌های مربوطه، گواهی فنی و مهارت دریافت می‌کنند و می‌توانند پس از آزادی با درخواست تسهیلات به مرکز مراقبت بعد از خروج و ارائه این گواهینامه، از تسهیلات اشتغال بهره‌مند شوند.

وی مسابقات مهارت زندانیان را آزمون خوبی برای سنجش مهارت‌های فنی زندانیان جهت آمادگی برای اشتغال واقعی پس از آزادی و در بازار کار دانست و از متولیان این امر تقدیر و تشکر کرد.

این مسابقات در ۵ رشته و در دوبخش زندانیان و خانواده زندانیان برگزار شد که پس از رقابت، از نفرات برتر با اهدای لوح سپاس و هدایا تقدیر و تجلیل شد.

انتهای خبر/